Predstavitev izdelkov ali storitev

Vsak izdelek ali storitev sta v elektronski trgovini predstavljena z osnovnimi podatki ter še z dodatnimi: naziv izdelka, slika, krajši opis, daljši opis, dodatni podatki (barva, velikost, sestava, navodila za vzdrževanje …), cena ter možnost ocene izdelka. Če želite izbrani izdelek dodati v košarico, kliknete na produkt in na gumb kjer piše “dodaj v košarico”.

Nakupovalna košarica

Nakupovalna košarica ima enako vlogo kot košarica v Vaši trgovini, in sicer shranjuje izbrane izdelke ter vam kaže njihovo število. Vsebino košarice lahko pregledate vsak trenutek ter iz nje dodate ali odstranite izbrane izdelke. Izbranim izdelkom lahko spremenite količino in s pritiskom na gumb “preračunaj količine” se vam glede na spremenjeno količino preračuna celotna vrednost nakupa. Izdelke iz košarice lahko kadarkoli odstranite s pritiskom na gum “odstrani (rdeči X)”.

Postopek nakupa

Če ste prepričani da želite izdelke, ki jih imate v košarici kupiti, potem kliknite na gumb “oddaj naročilo”. Sistem vas bo preusmeril v obrazec, kjer vpišite zahtevane podatke. Po vpisu vaših podatkov in podatkov o naslovu dostave, le te potrdite z gumbom “naslednji korak”. Sistem vas preusmeri v obrazec, kjer izberete način plačila in dostave.

Dostava

Vse izdelke, ki so na zalogi (navedeno pri posameznih izdelkih) odpremimo v 1 – 3 delovnih dneh po prejemu Vašega naročila! Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le – te vpišete pod opombe na dnu naročila. Vse informacije so možne po telefonu na številki 064 288 499 ali preko emaila [email protected]
Prodajamo in dostavljamo na področju Republike Slovenije. Vse pogodbe za slovenske državljane se sklepajo v slovenskem jeziku, za ostale prebivalce evropske unije pa v angleškem.

Stroški dostave

Blago pošiljamo preko podjetja GLS s katerim imamo sklenjeno pogodbo. Cena dostave je 2,5€ (z vključenim DDV), pri nakupih nad 30€ pa je dostava brezplačna.

Cene in DDV

Cene v spletni trgovini so označene v evrih. Spletna cene veljajo za vse člane spletne trgovine www.vezalke.si. Član kluba spletne trgovine www.vezalke.si postanete z registracijo v naši spletni trgovini. Običajna cena je cena za neregistrirane uporabnike. Cene imajo že vključen 22% ali 9,5% DDV.
Cene so zagotovljene za čas naročila in se lahko dnevno spremenijo.

Varovanje in zaupnost podatkov

Zavedamo se da je zasebnost kupcev na spletni strani zelo pomembna. Zagotavljamo vam 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov.

Podjetje MSBIT d.o.o. potrebuje za korektno izpolnitev naročila nekatere Vaše osebne podatke. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam. S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše podatke hranimo in uporabimo v namene internega arhiva in statisike. Upravitelj spletne trgovine www.vezalke.si bo vaše osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (dostava, račun) in ostalo potrebno komunikacijo.

Odstop od pogodbe

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od  pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika podjetje potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati; da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Garancija

Vsi artikli v elektronski trgovini imajo garancijo, za katero jamči podjetje MSBIT d.o.o., Podpeč 8b, 1352 Preserje. Garancijska doba je za vse artikle eno leto. V garancijo spadajo manjše stvari, ki so posledice nošenja.

V garancijo niso zajete mehanske obrabe nošenja in obrabe, ki nastanejo kot posledica nepravilne in nepazljive uporabe in nepravilnega vzdrževanja.

Reklamacija

V primeru, da ste prejeli paket poškodovan med transportom, le tega takoj reklamirajte dostavljalcu in nas obvestite na mail [email protected]
Če ste prejeli napačen izdelek ali izdelek z napako:
– Pošljite ga na naše stroške preko Pošta Slovenije.
Izdelek Vam bomo zamenjali ali vrnili denar. Seveda bomo mi pokrili stroške pošiljanja novega artikla.

Pritožbe in spori

Spletna trgovina vezalke.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Spletna trgovina vezalke.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 064 288 499 ali po elektronski pošti na [email protected] Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected] Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi MSBIT d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS).

V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko tako v skladu z ZlsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). MSBIT d.o.o. v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko SRPS: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Kupec se lahko odloči tudi za vložitev tožbe pri pristojnem sodišču po njegovem stalnem prebivališču

Podatki na straneh

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.

Veljavnost naročila

Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Kupec lahko odstopi od pogodbe v 14-ih dneh po prejemu blaga. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oz. telefon.

Stroški uporabe komunikacijskega sredstva

Strošek klica na telefonsko številko 064 288 499 se vam obračuna po osnovni tarifi vašega operaterja.

Varstvo potrošnikov

Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov .
Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.

Naslov spletne trgovine

Spletna trgovina vezalke.si je v lasti podjetja:

MSBIT d.o.o., Podpeč 8b, 1352 Preserje.
Matična številka: 8092478000
Identifikacijska številka za DDV: SI44903499
Telefon: 00386 64 288 499
E-mail: [email protected]

Podjetje je vpisano v Sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani, dne 17.11.2017, z vložno številko 2017/46030.

Podjetje je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost.

Želimo vam prijetno brskanje po naši spletni trgovini in hvala za zaupanje!